The bicycle owner admitted wrongdoing in 2013

Date:


Journalist David Walsh reported on Lance Armstrong’s doping for over 12 years, claims the champion bicycle owner strongly denied. Walsh and The Sunday Instances even confronted being sued for libel for the claims.

It wasn’t till 2013 that Armstrong in spite of everything admitted he did use efficiency improving medication and promised TV presenter Oprah that he would apologise to David.

However did that apology ever occur?

Wearing Witness: The interior and private tales of key moments from wearing historical past



Source_link

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Share post:

Popular

More like this
Related